En solskensdag

sonen vaknade så där tidigt.. hmm inte vad jag gillar en Lördag men är mam mamma så
Ja upp med sig..
sen bar de iväg till kristianstad o Yllan
vi åkte Taxi o de va så där.. taxichaffisen körde super långa runder i kristianstad
så IOFS kan jag ju skryta med att jag fick åka för pengarna men skit asså vad drygt
Inne på mässan en massa tid kul med de va mycket gående
sen hem käkade en flottig Pizza o nu är jag total död i kropp o knopp

vädret har varit helt underbart. kan inte klaga ett dug..
jo de skulle ju vara på att jag inte har någon trädgård att vara i då
de e så trist att bo i lägenhet när de e fint väder.,,
man kan inte vara ute när man bor i Helvetet..





ÄLSKAR DETTA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0