Grattis My sunshine


För åtta år sedan föddes
Kurt Lucas Joakim
Kl 1615 på eftermiddagen.
En efterlängtad kille




Men livet för denna kille har inte varit de lättaste
Vid lite mer än tre års ålder började en tuff kamp
En kamp som han drar än idag
en tuff resa genom livet
Ändå så har han ett leende på läpparna varje dag
En kille fylld med humor givmildhet o kärlek
omtänksam och djup.

Jag e så glad över att just jag får äran att dela dagrna med honom..
att få vara del i hans liv
Att vakna en tidig morgon trött som jag vet inte vad
se ett leende från hans säng
två tindrande ögon
o en röst som säger "gomorgon mamma"
man blir pigg direkt

jag hoppas att denna dagen kommer att bli en bra dag
en dag för honom att minnas
en dag som sticker ut mer än de andra
jag ska göra vad jag kan för att göra denna minnesvärd


min son
min bästa vän
GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG




Kommentarer
Postat av: madde

ÅÅ grattis !!!! så han fyller också år i april :D

2009-04-23 @ 07:01:12
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0