NU ÄR DE NOG!

Fan så satans irriterad just nu..

Fattar inte hur de kan finnas sånna folk..

fy fan

hade först inte tänk säga de för någon MEN

SÅ HÄR ÄR DE

Någon förmodligen i min omgivning har roat sig med att skicka in  hela

de sk sverige häftet (ni vet de vi får i bredlådan men 2000 olika erbjudande på div premurationer)

I mitt namn så gissa vad post jag får de e
Tidningar
naturmedicen
strumpor
Bh
barnböcker
ect

jag tillbringar dagarna med att ringa runt till alla o berätta att jag har inte beställt något
blir väl snart IQ befriad då detta hållit på ett tag nu
Droppen va idag när jag fick en sån avi om ett paket
efter som  jag nyss varit på OTAB med sonen o vet att dom ibland skickar hem skor å liknande
så tänkte jag de e nog de
Hämtade ut detta paket som va ganska sort
såg att de INTE va fråb OTAB
Öppnade de i bilen o jag hållt helt enklet på att dö
div sex leksaker va innehållet

Men detta ska polisanmälas då detta är beställt på internet och jag kommer att kräva få veta vem
de är som ligger bakom detta..
detta är så sjuk så de finns inte den person borde inte få tillbringa en sekund utan övervakare

Usch nu är jag irri o inte fan finns de någon att få tag i så här dags på kvällen


Kommentarer
Postat av: madde

Aha okej, hoppas det går bra på torsdag. Vi ska vara där i tre veckor. Kramar på er

2009-04-23 @ 13:18:50
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: K

tycker synd om dig! Händer mig nu också! Har polisanmält men dem la ner det. vet inte riktigt vad jag ska göra... hoppas det löser sig för dig! Hatar den personen som gör detta!

2009-05-16 @ 15:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0