sol sol underbara sol


i går onsdag va de unerbart väder.. jag och lucas satt på balkongen en stund
men hör o häpna
 DE BLEV FÖR VARMT
så vi fick minsann gå in

idag har sonen varit i skolan igen efter ett par dagars sjukdom och de gick bra
På eftermidadgen tog vi bussen
till stan
Han fyller ju år i morgon och meningen va att han skulle få en digitalklocka
som jag ville att hans skule prova
Den va tyvärr för stor
så han fick välja på BR
och valde ett radiostyrt flygplan
o
månsand
månsand är sand som inte torkar som man kan forma lite
de e vax i den tror jag
den e super mysigt at jobba med
sån e så bra att ha hemma när tiden e lång o aktiviteterna tryter,,
sen är de lita annat som han INTE vet :-)

nu ska jag kalasstäda 



Kommentarer
Postat av: Madde

Blev för varmt? jag tycker det är jätte kallt ute idag.. eller har ni inglasad balkong? kram på er

2009-04-16 @ 18:19:23
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0