skolstart, de gillar vi

Igår va de skolstart men idag är de första dagen som sonen är väg hela dagen, dvs mellan 8-13
Kan inte fatta att min lilla skrutt redan går i andra klass.
Stora tjejen sista året på gymnasiet mellan tjejen andra året minsta tjejen 9an.
Vart har alla år tagit vägen?
Vad jag minns så va de ingen som sa till mig att tiden skulle gå så fort,
Detta sommarlover försvann ju med
Jag tycker IOFS de e skönt när vardagen tagit form igen och de liksom är rutiner o mattider
peopelet in this house har jaft en förmåga att nästan vända på dygnet.

Idag skinner solen lite i alla fall.. Hoppas verkligen att de dära fina sensommarvädret kommer som de e utlovat.
Efter att ha hämtat sonen i skolan idag blir de att dra till HAB sen in i stan o starta väskletande till sonen och sen blir de
storhandlig när vi ändå är där inne..

fast nu först en kopp tee o våra bästa år..


puzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt att bloggandet kommit igång igen, vännen.

2009-08-19 @ 16:16:27
Postat av: madde

Ja fk är inga personer men älskar att ha kontakt med direkt! usch för dem. för en annan familj så hade allt max tagit en månad så man blev chockad. Allt för oss tar minst tre månader kanske ibland minst 1år suck.. första vårdbidrag vi sökte tog 1½år !!!! helt sjukt. men skulle man själv va skyldif fk penga eller betalt för lite eller fått för mkt penga så ska de ske med en gång!

2009-08-21 @ 09:41:38
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0