de skär i mig

 

 

julefrid råder men hur jag ön vrider o vänder så finns saknaden och tomheten där

Jag kan inte tycka hur logisk och förnuftig jag än försöker vara så är de inte rättvist.

Men livet är inte rättvist Men de kunde ju varit lite mera jämt..

I dessa storhelgerstider med familjemiddagar Minnen från jular förr varvas med julmat och godis..

de hugger i hjärtat när jag tänker på de som inte längre är med oss och saknaden skär i mig som 16 minus gör i huvudet när men är ute utan mössa..

jag vill med HEM TILL JUL.. Till mammas nysteka köttbullar och äckeldoften av brunkålen

Jag vill att pappa ska komma utklädd till tomte o HOHOHOa..

jag vill att storebroren ska sitta i soffan o tvinga alla att titta på kalle för att just de är jul..

Jag vill jag saknar och de e tomt...

 

Jag vet att mamma pappa o kurre är med mig på sitt lill aspec vis.. de har säker varit med här här på julafton

de va kanske pappa som va tomten

och de va kanske kurre som tvingade ner mig o soffan o kalle..

de va kanske så

 

måste bara säga de är jävligt ensamt i dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tid ska ni va på hab på måndag? Vi ska va där kl 12 =)

2009-12-26 @ 20:41:08
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0