hög tid

Tycker minsann att de är högtid att börja handla julklappar.. är ganska så mycket sent ute.. Men jag tror att jag vet vad jag ska ha så de ska gå de med..
I Måndags tog vi minsann in granen.. Sonen är inte hemma i helgen så valet att vänta fanns liksom inte. Jag vill att han ska vara med och jag tyckte att nästa vecka har jag lite väl mycket att göra så granen fick komma in denna veckan..
ganska så mysigt får minsann..
I övrigt tycker jag att de är mycker om dagarna.. finns något inbokat varje dag nu..
och de tycker jag inte är så himla kul.. men men..



idag är de utvecklingssamtal med mellan tösen och sonen. två på en dag ;-)
sen efter de blir de hem o fixa middag o sen är de kväll igen..

Nä ta tag i dagen nu Nillan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0