suprice

En dag som andra FÖRUTOM
* Att de varit en okänd man på balkongen hela dagen..
* mitt huvud sprängs nästan
* Jag fick INGEN post idag
* grannarna hälsade
och
* Sonen satt på knä i bilen när jag kom ut från affären..

så här va min dag
vaknade lite senare än jag borde vet inte varför jag stängde av alarmet men
så va de
Upp som sjutton väcka sonen som inte är den lättväkta gossen när de vill sig
Men han vaknade, upp till frukosten
på med kläder, borsta tänder o sen
iväg..
Sophie cyklade med sonen till skolan som kom i tid
sen hade jag en del samtal att ringa..
de gjorde jag
När jag pratade på som bäst så ser tittar jag ut..
o SKIT
De står en man på MIN balkong.. på tredje våningen
ÅsaP som blev dagens offer utan trummhinna på grund av mitt skik
fattade inget
man kan inte ha folk på balkongen en vanlig måndag och spec inte på tredje våningen..
Hur som helst så va fallet måndag eller inte han va där i alla fall

När den värsta chocken lagt sig kom jag på
de va ju idag som de skulle byta balkonger...inte så konstigt att de ploppar upp män där då
Nu är de bytta bägge två så förhoppningsvis kommer de INTE upprepas.

när jag hittat andan ingen och satte mig i soffan för att hämta mig lite till så
kände jag hur huvudvärken kom smygandes.
tror huvudet va på väg att spängas. explodera eller hoppa av
än sitter de kvar o de tackar jag för..

Posten som kan vara kul kom inte!!" hatar de,,

va tvungen att hämta sonen idag efter fridis..oftas så tar sophie med honom hem
men i morgon behöver han bägge sina stolar och de e lättare att ha den vanliga hemma då
och sen köra honom än att jag ska gå med den vanliga och han köra elis på morgonen

sonen skulle vänta i bilen medans jag sprang in o handlade.. tror att gruden til min huvudvärk är
avsaknaden avCoca-cola. Om sen de är psykist eller grunden till min närliggande huvudexplotion beror just på Cola
de vet jag inte.
träffade några grannar på affären som helt plötsligt bestämde sig för att hälsa
dom som HATAR mig skulle toppa dagen men att just kvittra ett hurtigt HEJSAN som man va bästa grannar..
min lycka av detta va lika obefintlig som snö i skåne på julen så mitt svar på detta hejandet blev att muttrande..

Med cola i handen,bultaden huvud lyckades jag ta mig ut till bilen igen
där sonen väntade..
o ja..
han satt på knä i sättet
och detta hade han fixat själv.
han har inte gjort detta sedan olyckan.. han kan liksom inte
men idag då visade han motsatsen
jag blev så glad att jag glömde både huvudexpoltionen o att  jag inte alls va på humör..
hemåt bar de o nu sitter sonen o sophie o kollar på något dåligt barnprogram *skittrist*

så nu hoppas jag på en lung kväll o inga fler överraskningar


Kommentarer
Postat av: Herr E

Hoppas kvällen blev bra...

2009-02-09 @ 21:54:34
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0