va fan bli dä????

HJÄLP!!
Har kollat första deltävlingen av årets Melodofestival o jag sägar bara de
Hela veckan har jag haft de jobbigt i sjukor o sånt
men denna en och en halv timme med melodifestiavlen va
sju resor värre
snälla ge mig Valium eller
något annat lungande..
Detta va de värsta jag under mig 30+ liv har upplevt,,
Programlederen va de hysteriskase man kan uppbringa på denna jord
o låtvalet som hämtat ur en trdejklassen talangtävling
För att inte tala om hur de slutade
Vill inte tänka p de bara..
Har SVT så dålig ekonomi att för att vara helt säker på att
inte sverige ställer upp med de vinnande bidaget hittat dessa bottenskrap
ja jag tycker så
För visst håller sveriges musiker bättre kvalitet än de som utspelat sig på
tv denna lördagkväll
De va då allt tur att jag fixat med Kexchokladpaj o mys
annars hade denna kväll varit totalt utdömd
Till och med sonen tyckte att "snälla snälla" va HEMSK
o han e snart 8 år
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

som jag sa har jag varit sjuj i veckan
hostat och snövlat.. haft feber o varit allmänt kass
Men de känns som de är på väg att rätta till sig nu

idag för övrigt så har vi bakat.. kanelbullar vaniljbullar och pizzabullar.
ja varför ta de lungt när man kan ta sig vatten över huvudet??
*nillan e ett nötskal*

nu ska jag krypa ner i soffan o se på NÅGOT BRA

Pössa

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Jag har gett upp på melodifestivalen, det känns som om de goa tiderna är förbi:-)

2009-02-08 @ 16:31:19
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: tack detsamma :) allt bra?

2009-02-08 @ 16:47:55
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv; jamen de låter roligt :) hade du det trevligt där?:)



tack så mycket!

kramar!

2009-02-09 @ 13:54:59
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0