Ledsen..



Tordag idag...Jag och Emma har varit på möte idag. Givetvis va de kl 830 samma tid som sonen skulle
lämnas i skolan.
Och det är så med sonen att han tar ibland längre tid än vad
man trott och de medför då att han KAN komma lite senare till skolan. Inget jag eller
någon annan planerar utan de e livet typ.
Idag så körde jag honom till skolan
dels för att han hade elisen i skolan
o sen skulle hans rollator med.
Han har inte fått den som ska vara i skolan än.
Han är jätte dukigt med att
träna med sin  rollator här hemma och
vill verkligen kunna gå med den
men de är en teknik med ju o de krävs övning.
Ialla fall så kom vi då till skolan
han blir genast nervös när han ser att de ringt in. Kl är 829 så de mste nyss rinngt
jag följer klart med honom in.. lite smått glad är han o lite förväntad över att visa sin nya rollator och
vad han tränat på i Lund
Ingen kommer ut o möter honom men vi knakar på o sonen går in..
jag hade brtåttom och inte tid att vara kvar men sonen ser lite glad ut

När jag sedan hämtar honom vid 1310 ser jag att han går med rollatorn och när han ser mig frågar han vilek stol
han ska ha
och de blir elsien då jag gått för hämta honom.
Sonen sätter sig i elisen o dirket säger han assisten att
hon tycker INTE om den nya rollatorn
hon kan inte släppa honom med den efter som han inte
läst sig så bra att gå med den
MEN HALLÅ han har ju assisten just för att han behöver hjälp
Och vi har INTE varit i Lund  i nästan tre veckor för att
INTE träna utan för att just TRÄNA
och att sonen ska utvecklas framåt..
Jag blir så trött och ledsen..
sonen sa när vi gick hem att han undrade om assistenten kunde hindra honom för att
gå med rollatorn i skolan
Han vill verkligen gå med den
jag sa att jag ska ta upp de på mötet på måndag

När vi sen kommer hem så parkerar han elisen utanför dörren
tar sin rollator o säger ÄNTLIGEN FÅR JAG RESA MIG
Lilla gubben

Eftermiddagen har han och jag suttit o kollar på andra avenyn
o bara myst med kanelgifflar o mariekex

nu sover han gulligt i sin säng
och de ska snart hans mamma med göra
har lagt en ansiksmask så en dusch först sen susselull

i morgon är de Lets dance o fredagsmys

hoppas att lördagen blir lite FEST är sugen på de..


nu kakelerar snart masken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0