lite om ditten o sånt då...

ja då satt man här igen då. En helg till är över, denna helgen kan jag inte skryta med att
jag gjort många knop. Möjligen sovandes då..
har varit som däckad sov nästan hela dagen i går o idag mår jag
kanske lite bättre men inte helt bra.. fixade åndå älsta dotterns ena 18-års pressent
Hon fyller 18 på Tisdag.. jag fattar inte vart tiden tagit vägen.. är de 18 å sedan..
ja de e väl så att tiden springer oavsett om man springer med eller inte.
Har en vän som idag frågade mig om jag fyllade jämt detta året O NEJ de gör jag inte
då så hon "krisar du"
ja möjligen 20 år kris sa jag för de hade jag ingen ;-)
nä att fylla år är inte min grej.
Men TISDAG blir Emmas dag.. stor dag i ens liv..

ja vad har mera hänt in the hell??
Sonen är flitig med sin rollator och i kyrkan va vi idag med.. lilltösen konfas ju i vår o
idag va en sån söndag som föräldrarna va inbjunda eller vad man kallar de till kyrkan

sen har de väl inte hänt så mycket...

fredag va en tuff dag,, de är alltid så med sånna dagar när sorgen blir mera påtaglig..
usch..


sitter och funderar på hur de blir med sweden rock i år..
tycler biljettpriset är lite högt för de band dom presenterat så här långt
och sen är de detta med mitt mående.. tänk om livet är riktigt groteskt i juni
jag kanske inte ens kan ta mig dit... hur fan kommer de att kännas att ha en
blijett hemma för två tusen om man inte kan nytta.
de kommer ju svida värre en en miljon myggbet de..
nä jag får fundera lite till..
min hjärna kokar nog snart över av allt detta tänkade hit och dit...
huua..

imorgon ska jag på min första behandling mot min värk och de kan ju sitta som
en snöboll i en lovikavante..
på tisdag är de studiedag o Emmas stora dag
onsdag advokaten
tordag tomt..än så länge
fredag..


ja detta va lite om de mesta in The Hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0