Lund

sitter här i lund. Sonen sitter med sin pappa o spelar lite data.
Jag sitter här och fördriver tiden då sonen spelar något crossspel som bara görmiog åksjuk om jag tittar när han spelar.
Isöndagsnatt fick jag så grymtont i tanden ju.. trodde att  min sista stund va kommen.Jag fick åka till Akuten och få smärtstillande med de hjälpte¨så där. jag va uppe helanatten och somnade välvidhalv sju typ. dumtnogmed tanke på att Taxin kom 0745.så jag vaknade va att sonens pappa ringde på dörren SKIT
de va bara att göra sonen klar snabbt som bara den. Sen fick han och pappan åke taxin.Jag fick ringa tandläkaren och få en tid .. jag som hatar att gå till tandläkare.. jag har tandläkareskräck utan des like. men jag hade inget val Tanden värke så jag hållt på att bli galen..
så dit fick ajg ju bege mig.. jag skakade men tanden blev provisioriskt lagad o jag 600 kr fattare..
sen efter de va de bara att ringa vc eftersom Norspan plåsteret inte fungerer längre.
Nu är de så att vårdcentralen iBroby har blivit privat. Så de som man innanbara kunde ringa och få fixat måste man nu ett besök till för. Sådär va jag med.och de är en upplevelse att besöka de stället.jag blirlika furundrar varje gång.
Denna gången ville han läkaren veta hur jag försörjde mig och jag vet att de står i mina journaler där hur mitt liv ligger till..
Sen säger han: ja jag är inte glad för att du anväder de smärtstillade som du gör men jag får ju skriva ut de i alla fall.. O jag svarade att jag är inte glad att ha ont heller men vad har jag för val??
Men jag skulle få mitt recept, MEN han ville ha ett utdrag från Apoteket vad jag hade hämtat för mediciener de senaste ett och ett halvt år tillbax.
Så förnedrade jag kämde mig och jag kan säga att nu vid senare eftertanke kommer jag inte att lämna de till honom ju, På apoteket sa dom att dom inte trodde att en läkare hade rätt att kräva ut de utan att han fick en lapp där de han kunde så att jag inte hämtat ut mina Norspanplåstre.
ja efter detta så va de hem packa in i bilen ut med hunden o sen till Lund där sonen väntade.

Han tränar på som bara den här nere. Han är verkligen en kämpe denna gosse..

ja detta va väl lite vad som hänt In this life...


bye for now,,,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kraam!

2009-01-14 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0