Vita Rummet





Lundvistelsen började i Onsdags. Jag körde ner och sonen o hans pappa åkte taxi,.. Anledningen för detta märkliga upplägg va att jag va tvungen att köra hem igår och att hålla på med buss eller tåg kände jag att de va inget alternativ..
De va tufft att köra ner tyckte jag för de va snö och sol .. samtidigt.. Sen att jag kom till Lund lagom ill rusningsrafiken gjorde inte saken bättre. Men väl nere och in med alla sakerna. O jag lovar de va verkligen ALLA sakerna..
Sonen hade ju varit där en stund så han hade redan fått rumsnykelen och låskortet..
Jag gick en runda där nere och hamnade i Lugna Rummet.. Åhh Ett rum.. inrett i vitt med en säng som har en madrass av typ saccosäck typ.. där basen i musiken "burrade" i sängen..
myspys belysning och lugnande musik..
jag la mig på sängen o bara.. Låg där.
Gud så underbart...

Kvällen va de pizza till kvällsmat och efter de skulle sonen sova..Men lilla gossen hade jätte svårt att komma till ro. jag satta mig vid datan för att blogga av mig lite o så upptäcker jag att strömsladden till datan inte funkar :-(
så deva bara att inse att jag inte hade någon data den kvällen och att jag e tvungen att köpa ny strömsladd..
Sonen somnade 0030 på natten o jag somnade efter de.. men jag kunde
inte sova så den natten va jobbig..
igår då va de fullt ös hela dagen..
*Frukost
'inskrivningssamtal
*Gympa
*Skola
*middag
*skola
ståträning
*mellis
så kl 15 tänkte jag bege mg hemåt
jag har ju Norspam plåster som smärtstillande och kände då när jag skulle göra att
jag kände mig illamående och yr.
tog bort plåstret då jag läst att man kan må illa va de..
men medicinen sitter ju kvar i 3 dygn i huden så de hjälpt inte.
Men jag tyckte att de kändes ok i allal fall...
Sa Hej då till sonen o sen Take Off...
Bort till macken o in med lite bensin i bilen o sen fortsätt..
Jag kom till Höör.. där trodde jag på allvar att jag skulle dö..
stannade och spydde.. jävla plåster..
satt där o tog igen mig lite sen va jag ju tvungen att fortsätta.
'piii'
När jag såg BROBY skylten va de ett "Hallelulijamonent"
in på pakreringen här In The Hell,,
o bara känner.......

usch...
nu vet jag inte vad jag ska ha för smärtstillande.
Jag kan inte ha Norspamplåster i alla fall..
jag har ringt VC idag o hoppas att läkaren ringer upp mig..

är så trött på att medicinerna inte fungerer¨på mig.. de e ofta så här att de fungerer ett tag o sen slutat de att fungera och biverkningarna hopar sig..
jag vill bara må bra och ha ett bra fungerande liv...
Idag är de fredag och ikväll börjar Lets Dance...
Melike

tror att jag ska ta i vila eb stund, sola och sen handla hem lite inför fredagen..
sen vid 15 kommer sonen hem..
mysigt

ja detta va allt för nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0