att man inte lär sig..

ja vad skulle de vara bra för att spela brännboll idag?? För de första så va inte vädret de bästa
de har ju regnat hela natten så planen va så där lagom sunkig..
Sen hade jag för en stund glömt att jag INTE är 23 o sprang på som om jag vore elitidrottare
som sagt de va halt o jag slog i backen o mitt knä gjör nu så fu-- ont..
o som grädde på mosen kom vi sist!!
Jag är ingen dålig förlorare MEN när man inte spelar på lika regler blir jag stött!! Som att man skulle vara 10 i laget
när man då möter lag som är mellan 13 o 15 pers blir man lite lätt stött.. gissa vad många mera poäng som sprang in under en omgång..
Men vill man vinna på "fusk"  så ok.. vi va nog laget som hade roligast o de längsa namnet FLAGGSTÅNGSKNOPPSPUTSPOLERINGSINSPEKTÖRERNASBARN!! Försök att säga de efter 4 öl ;-)
Dagen har varit ok i alla fall troos detta trista väder som nu råder...
Veckan som kommer så står de Danmark på schemat o de ska bli nice.. de e markand med i Åhus
sen vet jag inte mera vad som ska hända Hoppas att de blir fint väder så man kan poolla..


och nu när man sätter sig o ska kolla tv... då är de inga kanaler.. Grr varför är de så när jag någon gång har tid att kolla tv.
ska fortsätta gruffa över de obefintliga kanalarna o de konstiga reglerna på brännbollen...



Kommentarer
Postat av: Lolla

Jag tycker att FLAGGSTÅNGSKNOPPSPUTSPOLERINGSINSPEKTÖRERNASBARN var svårt att säga spiknykter också! =)

2009-07-19 @ 12:46:04
Postat av: nillan

Lolla: ja de e inte lätt.. men de e ganska så kul :-)

2009-07-19 @ 12:56:19
Postat av: Emma

Jag ska också till marknaden i Åhus :)

2009-07-19 @ 21:58:58
URL: http://emmixen.se
Postat av: Lolla

Grattis på 25-årsdagen! ;-)

2009-07-27 @ 12:40:45
Postat av: nillan

Tack Lolla..

2009-07-28 @ 14:16:23
Postat av: Anonym

BLOGGA OFTARE!

2009-08-05 @ 15:13:22
Postat av: Anonym

Uppdatera någon gång!!!!!!!!!

2009-08-14 @ 11:56:16
Postat av: madde

flaggstångsputsarfiamästare :D ett långt ord oxo hihi

2009-09-22 @ 00:56:15
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0