OMG

OMG vilken aktivitet de varit här idag då...
jag måste trotts allt ha en intressant blogg efter som
så många läser o stör sig...

till alla er som lämnat goa peppande komentarer TACK
jag kommer att fortsätta blogga o antagligen fortsätta mina stavfel..
den är nog lite av den jag är!


Idag har de inte hänt allt för mycket..
sonen har börjat gå mera o mer med sin rollater själv Han har kört hem från skolan i
sin elis (med mamma som skuggade honom ;-) ) Och alla sånna framsteg är så underbara att få uppleva..

Nu ska jag ta o se om inte jag kan sova... Får se hur många som kommer att störa sig på att
sonen kört hem en bit själv...



hörs senare

Kommentarer
Postat av: Sickan

Hahaha,det är väl super duper att han kan köra hem själv!

Hur skulle nån kunna misstycka på det?



Och ta ifrån honom hans framsteg. Som ger honom mer självförtroende som genererar till ännu fler framsteg.



Ha en bra dag!

Kram



2009-06-05 @ 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0