regnet de bara öser ner..

I dag är de svintrist  väder. vill bara dra något över huvudet o SOVA!!
är så trött på olika vis..
läste själv min blogg i går och funderar på att döpa om den till klagomuren..
jag är VÄLDIGT"klagande" just nu..
Men sen är jag oxå mycket besviken på krysset..
Idag hade jag tänkt att bjuda ut mellan tjejen o hennes kille (han som va kompis innan ;-))
hon har varit där i ganska många dagar o han har ställt upp för henne..
så jag VILL bjuda ut dom.
nu så hade då krysset frågat om mellan tjejen kunde passa deras lilla syster o jo de vill hon ju.. men hon jobbar till 1330 och sen skulle dom ta bussen in här 16 så att de inte blev så jätte sent att äta ju..
så vi får se när dom dyker upp... av erfaranehet vet jag att krysset o tid inte heller kommer övernes..
han är alltid sen...



jaja nog om de...

i går va jag o sonen på hjälpmedel och fixade hans rullisar
De måste med göras ibland..
de va lite alltmöjligt som behövdes fixas
När vi satt där så sa arbetsteraputen " de e så himmla bra med Gunilla o Lucas
för dom ringer o bokar tid när de är något så och då är de så lätt att fixa för de är ju inte urakut eller att
man stått här mitt i semestern"
o vad glad jag blir när man får lite beröm så Jag sken i kapp med solen resten av dagen..

på kvällen blev de grilat o ett glas vin de va jag värd tyckte jag..


o en sak som jag tänkt på
VARFÖR ÄR DE ALLTID DÅLIGT VÄRDER PÅ MIDSOMMAR????








Kommentarer
Postat av: Sickan

Klart du var värd det!!



Kramen på er alla!

2009-06-19 @ 09:42:49
Postat av: Lena

hejsan syster yster, har ngt jag bara måste tala om, men nej inte här och vi tar det i veckan eventullt om allt löper på som det ska, blev du nyfiken, trodde väl det... men som du vet är vi bägge lite kryptiska hahaha... Hoppas du har en toppen midsommar, med familjen o Mia. Hör av mi´g om några dagar 1000 kramizzzar syster...Du är värd allt beröm, Lucas med han är så duktig..Han hade gjort stora framsteg sist ni var här ha en fortsatt trevlig helg

2009-06-19 @ 21:58:20
Postat av: Sickan





Skönt att allt löper på bra,ja du vet vad jag menar :P

'Söndag idag.............antar att sonen kommer hem idag.



Så då är iallafall en del av familjen samlad.



Vi hörs senare idag!



Det där "kryptiska" skiter vi i.........vi har ju att pratat om utan att lägga ut "lockbete" :P ;O



Pözzen på er! :D

2009-06-21 @ 08:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0