tinat lite

ja krysset ska vara glad att de e fint väder och att
han nu befinner sig i en annan del av sverige på ett sätt.
Men jag är ilsk på honom än och denna gånger kommer de
ta llååånnngg tid innan jag tinar OM jag gör de
För denna gången va de liksom bara för mycket..
Nog om honom,,
Idag har jag o sonen tillbringat de mesta tiden ute
ska inte klaga på denna underbara värme så nu råder.
ikväll är de dansträning igen och idag ska jag INTE va så
dum att jag tar fel skor. Förra veckan hade jag skor på fötterna som
bara halkade runt så de va totalt omöjligt att dansa..
Men idag tänker jag tänka efter vad jag har på mina fossingar.
Idag köpte jag skor till sonen.. han brukar alltid ha skor som man får/köper från OTAB
Men nu när de är varmt är de jobbigt för hans fötter att ha sina skenor på sig och att sitta barfota i rullisen är
inte alltid så kul
så de blev ett dojjs till honom och en bandana.. de e varm
till mig köpte jag ett par skorts o ett linne. Har inte så mycket sommarkläder..

Nu är sonen rastlös INGEN så de blir att hitta på något med honom nu då
innan dansträningen..

ta vara på varandra...kärlek

Kommentarer
Postat av: Sickan



Vissa kryss går till historien,en svart historia...............



Men dom får vad dom förtjänat tillslut!



Kul med lite nya kläder!

Ha det så kul på dansen!

Kramen!



Ps.Ringde innan men det var bara nån konstig ton.

2009-06-23 @ 17:38:28
Postat av: Emma

Hejsan =) Jag tror jag såg er på stan idag. Såg ni mig? Möjligt att det inte var ni, men jag tror minsann det.. ;) Härligt väder var det idag iaf! :D (Tacksam om du svarar på mail, ser det lättast då! :))

2009-06-23 @ 19:08:50
URL: http://emmixen.se
Postat av: Sickan

Nu funkade det ju att ringa. Det var kul att pratas vid.

Vi får bestämma ett datum sen när allt lugnat sig :P



Ha det bäst!

kram!

2009-06-26 @ 17:23:43
Postat av: Sickan



Hej!



Nu har jag oxå skaffat mig en blogg!



Det smittar.......

Vi hörs!



2009-06-26 @ 18:14:57
URL: http://www.polisen.se
Postat av: Nillan

sickan 2: haha du e kul du ;-)



sickan 1: ja vi får kolla upp hur vi har de framöver..



Ni som undrar ja de finns två sickan..som läser min blogg.. spec med kul ;-)

2009-06-26 @ 22:10:26
Postat av: Sickan



Visst är det kul att vi är 2.........men i början trodde jag att jag blivit snurrig och skrivit utan att minnas det! :P



Ha en skön helg

2009-06-27 @ 12:11:19
URL: http://polisen.se
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera lite!

2009-07-03 @ 15:40:20
Postat av: Emma

Och jag har inte fått svar än ;)

2009-07-03 @ 18:53:47
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0