De e Tuffa tider


Då va de ny vecka.. Denna veckan är tuffare än andra.. På fredag är de två år sedan
de hemska hålet öppnade sig i mitt liv
2 år sedan den svarta sorgen tog över mitt liv
2 år utan min bror..
de e tufft  o tårarna rinner ofta. De e inte
många som kan förstå att man sörger hela livet
"vaddå de är ju ett tag sedan nu" är ett
svar man ofta får.
Men sorgen har ingen tidsuppfattning
Den bara finns och kommer alltid att vara en del av mig
min bror mamma o pappa kommer alltid att saknas mig
De e ett tomrum
Ibland kan jag bli lite smått irriterade på människor i min omgivnig som
har en förmåga att ta varandra för givet. De är inte så..
Nu menar jag inte att man ska gå och vara orolig för att något ska hända men
men kan uppskatta varandra ändå ju


Sonen eller min lilla prins kämpar sin llla kamp.
Han ska ner till Lund på Tordag o röntga sin nacke
och sen ska vi prata med läkare
Nästa vecka ska han göra nya skenor och på valborgsafton ska han få botox.
I går låg han i sängen och tittade på de dära whipout *stavas?*
hans stora syster kom in och frågade om inte han skulle sova
då tittade han på henne och sa.."nej jag e så duktig att jag kan titta på detta"
GULLEBULLE
sen efter de somnade han
han e duktigare om nättena och kallar inte lika ofta, de måste vara skönt för honom att
sova i stället för att kalla..


Nu ska jag ta mig til affären o sen hämta hem sonen

mina tre drottninga kommer snart med..
lilla drottningen PRAOar på CSK hon e uppe 0530 på morgonen och de
tycker jag e duktigt hon e inte fyllda 15än..
mellan drottningen har sina APU veckor och är oxå ett sönmigt vrak när hon kommer hem
Stora drottningen kämpar med sitt körkort hon körde till Helsingborg i går *good girl*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kurre Vila i frid.

2009-03-16 @ 17:59:38
Postat av: JaanaBanana

Det är inte enkelt att dela sorgen med personer som inte upplevt sorgen på samma sätt som en själv. Jag har fölorat en syster, och det är tungt emellanåt, men det går att leva med det.. KRAM

2009-03-17 @ 21:34:21
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0