I sorgens klor

De e är en mycket tuff tid just nu.
Det är två år sedan min bror försvann. Dessa två åren så har jag
försökt att få min hjärna att förstå att han e borta.
Jag vet att han e borta jag vet de men de kan inte min hjärna fatta alltid.
Tårarna kommer ofta om natten de så och jag har många gånger undrat just varför de tungast funderingarna kommer just då
De finns ju inte allt för många uppe att bolla sina funderingar med..

Jag saknar min bror så.. jag vet att han nog har de bättre nu men jag
önskar att jag hunnit hjälpa honom mer, kanske hade han fått några år till. De har grott många
om och varför under dessa år..
Tomheten är så stor, jag gråter mycket

han är inte bara en bror som saknas
han är en morbror som fattas
och han e en pappa som e borta
för en del en vän som inte finns länge
alla vi saknar en mycket spec person
En person som fick lämna detta livet
på tok förtidigt... sorgen och tomheten
är stor
minnena med honom är man så tacksam
för.
men min älskade storebro kommer alltid att fattas mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0