Lördagsmys..



Då va helgen här igen. Sonen är hos sin pappa Emma hos sin Farmor Sophie hos sin pappa o Hannah är
hos en kompis och kommer senare.
Igår tillbringade jag kvällen på sjukhuset, jaghar haft huvudvärk ett tag nu
va på VC först och läkaren där tyckte att jag skulle Röntga huvudet. De gjordes.
Nu hade de då blivit kväll och neurologerna slutat så varför ligga där o vänta
de dom kunde se där va ju att jag INTE är döende eller så just nu
man tog ett sköldkörtel prov för att se så jag inte har någon brist på de
o sen åkte jag hem
läkaren ska ringa i veckan om provsvar.

Idag,lördag så sov man länge.. GÖTTANS
o sen har de inte hänt allt för mycket
va inne på Hemmakväll och shoppade hutlöst mycket godis o nej jag överdriver inte 250 spänn godis,
Inget GI tänk här inte..

I morgon kommer alla barnen igen o vi ska till "linnsan" på kalas..

I veckan som kommer är de inte så många möten i alla fall..
ska till OTAB o prova de nya skenorna,
Lucas får dock inte dom utan som ska bara provas.

Nu ska jag hålla lördag o kränga en massa gott godis o inte ha dåligt samvete alls...
kan hända att de kommer att kännas onödigt i morgon men idag ska jag bara svulla..

glöm inte ändra klockan i natt DEN SKA FRAM!!

Kommentarer
Postat av: madde

Det där godiset såg lockande ut ;)

2009-03-30 @ 10:34:42
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0