saknar barnen redan



Denna lilla filur fick sonen efter något av sina läkarbesk tror de va nere i Lund.
Nu har Nickeapan kommit fram igen efter att av någon anledning gömt sig i Sophies gaderob. Va nu de va bra för ;-)
så nu händer Nickaapan med lucas lite överallt..
de är så med sonen att han e vädligt glad för just gossedjur o alla får ett namn och han e vädligt noga med hur och var dom ligger
I går hade jag lagt alla djuren i fotändan av sängen och sen nattade jag sonen
När jag kom in för att titta till honom när han hade somnat så hade han tagit o lagt alla gossedjur runt sina kubbar o i detta hav av päls i alla färger sov han så gott


idag åker alla barnen till sin pappa..
Gud jag saknar dom redan de blir så tufft när dom inte är här
men sonen kommer på söndag igen så veckan som kommer är de bara sonen som e hemma.

I går mös jag och sonen till de med lite godis.. Ja godis på en tordag och kollade på andra avenyn
de går ju så sent om tisdagarna så sonen kan inte se de då men vi
brukar då ta o titta på de på torsdagen när de bara e han o jag hemma

sen va de ståträningsdax
middag
o
läggedax




tordagsmy

Lucas vakande av sig själv i morse igen
visserligen tidigare än vad jag tycket men de
va bara att stiga upp och fixa med honom
de e bättre de dagar han vaknar själv allt går så mycket lättare liksom

nu ska jag ta de trista o fredagsstäda
fan jag tycker snart att de veckostäd för man städar hela veckan..
men lite fredagsfin In The Hell o
Lets dance o räkmacka i kväll..

bye



klart nickeapan ska vara med o ståträna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

torsdags myset såg JÄTTE gott ut ;) kram från en godis gris hihim

2009-03-27 @ 23:21:41
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv
Postat av: Anonym

Tack så mkt:) hoppas ni med fick det. Har jag möjligtvis kunnat träffat er på bhabiliterings badet ngngång? känns som det;)

2009-03-28 @ 00:38:41
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0