sista dagen i Mars

Tisdag sista dagen i Mars
tiden snurrar snabbt tycker jag
nästa vecka är de påskveckan och
barnen har lov De är väldigt behövligt för sonen som e
mycket trött This Day
han behöver ta de lite lungt ibland
just nu sitter han o kollar tv.
jag som stundvis är totakt hjärndöd har
dragit i gång med pusta fönstrenprojet
SÅ DUMT
men men
huvudvärken är just nu dunkande och de ser
ut som F   A   N   här Måste ta tag i detta
varför gör man sånt?
drag i gång sånna prjek som inte orken räcket till igentligen?
varför är de så svårt att tänka sig efter före?
jaja
nu är de som de är

har ju blivit så duktig på att göra matlista så att jag vet
vad jag ska fixa till middag o så
de har funkat jätte bra o de blir billigare
problemet idag är att jag inte alls känner för Korv o mos som de står att
de ska vara
usch vad jobbigt de blev nu då


får väl se om jag kan kasta om något,,


ja de va allt för nu då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0