this is a sad sad sunny day





I dag är de en tuff dag.. Det är idag två år sedan min stora bror försvann.
tvcå år av sorg och smärta
tomhet och saknad.
Tårarna har kommit idag och den stora klumpen i brösten som alltid finns har idag
känns mera.
Jag hoppas att min bror har de bättre där han e nu fast den tröst är så klen.
FAN jag vill ju ha hononm här
Dagen för två år sedan har jag levt om flera gånger..
Det är nu 1940 för att vara exakt som jag mötte poliserna vid hans trapp..
jag ser de framför mig
jag kan inte få bort de
jag brottas med tanken om de funnit något JAG kunde gjort för att förhinda
de.
Jag vet att de svartet kommer jag aldrig att få ändå plågar jag mig själv genom att tänka och
fundera.

samtidigt som detta har varit en tuff dag så har sonen namndag
han vill ha tårta och de känns väldigt knas att äta sådan en dag som denna
Men jag vet ju med att min bror kommer int etillbax om jag så sväler mig
Men de känns fel i hjärtat
jag har ändå trotsat min känsla och köpt en tårta till sonen..
usch jag vet inte om jag kommer kunna äta eller jag bara ska kolla när dom andra käkar,.,

I går va sonen i Lund och röntade sin nacke
han vill ju börja att brottas och jag va ju väöldigt orolig för hans nacke
men nu fick han klartecken att de va ok att träna brottning men han får inte tävla
De är ju en bra deal.
Dagen i går va lång men han va super duktig
och som belöning fick han den utlovade Tamagotchi
den har
pippt o haft sig här i eftermiddag och till hans förtvivlan fattar hans mamma NOLL

låten på bloggen idag är tillägnad min bror
de va inte så här vi skulle ha de, vi skulle ha varandra
kram syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0