tillbax

efter att ha haft en blogg timeout så är jag här igen..
vet inte vad de va som tog slut men de va som de va totalt tomt i huvudet.. Kanske är de så med inte vet jag ;-)
Denna veckan som har gått har de mest varit en vanligt swensson liv.. hömta o lömna på skolan möte Men i lördag
då va de Girlsnight.. de va trevligt som bara den.. go mat trevligt sällskap och lagom sval dricka.
sen har de tuffat på i sin gilla gång ingen. i morgon fredag ska sonen till HAB och mätas och nästa vecka på tordagen ska han till Lund och Röntgas och sen träffa läkaren de kan ju vara inressant nu 4½ år efter olyckan.. de e nog mest hans nacke som ska kolla..
Här in The Hell tittar solen minsann fram dag och man kan ju inte annat än att hoppas att de kanske ska kunna bli en vår någon gång de hade ju inte varit fel de..


I går frågade sonen mig en massa om Wasaskeppet. Och jag skulle ju ljuga om jag sa att mina historierkonskaper är höga.. Men i dagen samhälle finns ju INTERNET så de va bara att slå upp och sen hade jag högläsning för honom om detta..
han lyssnade som bara den och idag när jag lämnade honom i skolan satt han med lapparna vi skrivit ut i handen o skulle berätta för fröken om detta. Så en tripp till Wasamuseet kanske de får blir..

nu ska jag ta o fixa mig o sen är de tid att hämta sonen.. jisses vad klockan gick fort idag då

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Rosita

Var inne en sväng på Pernilla W blogg och då skrev du nått om kexchokladpaj. Det låter väldigt intressant. Ger du ut receptet?

[email protected]

2009-03-12 @ 18:21:25
URL: http://www.hedeinfo.se
Postat av: Marie-anne Thörnström

Hej kom in på din blogg och vill lämna ett avtryck att jag varit här. Jag vill beklaga din sorg av hela mitt hjärta. Läste ditt inlägg om sorgen som inte tar sommarlov. Nej sorgen tar aldrig semester, den får man leva med resten av sitt liv. Jag miste min son för sex och ett halvt år sedan och allt tar tid, men en dag lär man sig att leva med sorgen. För den kommer alltid att finnas i ens själ. kram från Marie-anne mamma till Marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0