En kall dag på byn..

vad ska man göra denna dagen Va frågan som slog mig när jag vaknade i morse
Man har ju ett behov att göra en massa när man e ledig Varför de vet jag inte men så
är de..
Så jag ringde till VÄRLDEN BÄSTA MIA o vi bestämde oss efter en timmes tjatade i telefon att
Vi skulle mötas o ta en runda på byn. De skulle vara någon Våryta men lite aktiviteter o sen skulle Emil S sjunga
så men sonen i sin elis begav vi oss ner till byn.
De är ju som de är i denna byn men jag tyckte att de blev en nysig stund på torget med fin sång
Men attans vad jag frös Trodde på fullaste allvar att jag skulle frysa till is eller något Var är den värmen vi hade för ett tag sedan??
Inte in The Hell i alla fall ;-)
Nu sitter jag här i soffan med sonen o ska väl små glo på Melodifestivalen senare.
Kan ber'ätta att trotsdottern har nu åkt till sin pappa
Ibland när jag tänker att de va jobbit när dom va små så tätt men de va enklare när dom la sig kl 19 o
sov Inga natliga chaffisövningar inga hormonexplotioner Men ack så underbara tonåringar man har


Ha en bra lördag

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men ack så under mamma vi har!

2009-05-17 @ 14:54:24
URL: http://Hannahnilsson.devote.se
Postat av: Hannah

underbar skulle det bli :D

2009-05-17 @ 14:55:14
URL: http://Hannahnilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0