ett annerlunda blogginlägg

jag brukar här på bloggen försöka hålla en låg profil när de gäller
att namnge o "lägga ut" personen i min omgivning Men efter gårdagen så
känner jag att jag måste skriva av mig..
Jag har de fyra barn som bertyder allt för mig de är mitt liv och jag gör för dom. Om jag så ska
vara utan så är huvudsaken att dom får de dom behöver..
jag har inte samma pappa till flickorna som till pojken.
Och de e flickornas pappa som jag har problem med BIG TIME
i 6 år misshandlade han mig,, 6 år av slag o elka påhopp
6 år av hot och förnedring,,
jag vet inte varför jag inte tog mig därifrån innan.. antagligen va jag så rädd och trodde på de han
sa att han skulle ta mina barn ifrån mig,
vi bodde 10 mil från mina föräldrar och hans föräldrar försvarade honom fullt ut när jag berättade vad han gjorde
Men efter 6 år fann jag mod o hjälp av vänner att ta mig därifrån..
jag tänkte att nu är de över Men nu började att annat helvete..
han förföljde mig , han slog min nästa pojkvän han vägrade lämna barnen på utsatt tid han stack med barnen
ja litstan kan göras lång
mitt psyke klarade inte detta mera utan att jag gick söka hjälp..
Detta är något som han använder mot mig än idag  i hans ögon är jag ett psyko
att han själv misshandlat minst 4 personer och är dömd för de, de har han glömt.
Han har berättat en veriation om hur de va för barnen där jag är The Bad Mother
han jag gjort allt rätt...
Nu när barnen är så gamla så forstätter han sitt liv på sitt liv med att verkligen leva
han lägger xx antal pengar på sig,sin sambo o deras barn..
våra flickor är bra när de är frågan om barnvakt...
han har gjort så mycket i sitt liv den mannen att jag undrar om han kan sova om natten
När jag flyttade fick jag knapt några möbler med mig, de hete att de va HAN som köpt allt..
att vi levt i hop i sex år hade ingen betydelse..
jag vill inte smutskasta mina barns pappa för de är trotts allt deras pappa men jag kan inte vara tyst längre
jag orkar inte bara vara den som tar emot...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kraam.

2009-05-28 @ 17:10:51
Postat av: Anonym

vi är flera här som vet vilket helvete du haft spelar ingen roll vad han sagt eller hur mycket han förnekar alla skrattar åt han, han hade ju fotboja hahaha

2009-05-29 @ 00:43:52
Postat av: Camilla

Vännen, jag vet precis hur det är...ett helvete värre än själva helvetet :( Jag hade en 14 år lång mardröm, trodde aldrig att jag skulle komma levande där ifrån..men det gjorde jag. Såna elaka puckon förtjänar inte att läggas energi på, snarare en stor käftsmäll..thats it! Du ska veta att jag tänker på dig och att det bara är att plinga mig any time...

Stor kram till dig!

2009-05-29 @ 08:50:44
Postat av: Anonym

Varför blogga när man inte ens kan stava???

2009-06-01 @ 16:33:43
Postat av: Sickan

1.Ditt kryss är ett präktigt rövhål och vill du skriva om det så gör det!!



2. Och till "Anonym" ovan. VARFÖR bemöda dig att kommentera om du inte vågar stå för vem du är.

Eller lägger energi på att läsa om du inte tål några "fel slag".

Sandlåde nivå är vad det är!!



3. Aftonstjärna, du vet väl att det går att kolla vart IP numret till den som kommenterat går??

Om inte så maila på adressen här så kan jag hjälpa dig!



Keep up the good work!



Big hug!

2009-06-04 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0