Hål i hjärtat


I morse när jag hjälpe sonen till skolan så satt han på sängkanten sen säger han
Mamma Jag ska banta jag är så tjock
Jag sa Nej de är du inte
Då pekade han på magen å sa
Vad är detta då?

Vist han ska inte gå upp mera men han än inte tjock..
De är så jobbigt när de kommer sånna frågor eller påstående
jag som mamma vill ju att han ska må bra att han ska trivas
så när han körde till skolan med systern sin så kom tårana
Fan vad livet orättvist
hans önskar varje dag är att kunna gå
resa sig från sängen själv o gå Sånt som vi som kan de tar förgivet
han vill inte behöva kalla på hjälp han vill själv
han vill o han borde få kunna de
Men ödet hade tydligen andra planer

LIVET ÄR HÅRT TUFFT O SKONINGSLÖST

Ska bege mig på ett möte på HAB
ha de bäst
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0