vanlig o ovanligt

En tisdag som en vanlig dag.. Gick med sonen till skolan sen en massa sol idag
Lite annat måste o sen va de att hämta lilltjejen från skolan som skulle åka på
Komfaläger Så hem med henne till sin pappa för att hämta kläder Satt där o väntade i 35 minuter De e
ingen som kan kalla den bruden snabb i alla fall.. Sen köra henne till en kompis och sen åkte dom till Tjurkö
Vi  hennes familj ska dit på söndag o hämta henne..
Sen va jag så lat att jag inte orkade laga någon middag idag utan att de blev ett gäng "hämtemat"
så nu sitter man här i soffan en aning flottig o känner att de va dumt att inte äta något rikigt..
Men men

i morgon ska sonen med stora tjejen på Fotboll Dom ska kolla MFF och de e INTE MITT PÅ HITT DE!!
JAG ÄR AIKARE...

sen på torsdag har jag o sonen dansuppvisning så har ni inget för er kom till Sommarlust i kristianstad!! :-)
Nu kallar min lilla trollgubbe till son..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0