hur som helst

vissa perioder händer de inget och då har man inget att blogga om
Sen finns de perioder då de händer massor som jag skulle vilja blogga om men då hinner jag inte
Hur som helst så sitter jag här nu en sväng...

Veckan som gick va de ju höstlov...
I torsdags hade jag ljusparty.. störigt att inte en del i alla fall kunde hört av sig om att de inte
kunde komma..de blev en trevlig kväll där sonen satt i mitten o beställde ljus o hållare för 600 kr.
nu längar han tills de kommer..
I fredags va jag,sonen MIIS o hennes lilla loppa på bian.. såg UPP och den va jätte bra.
sonen va glad som hade fått sett den och på bio med
Så när jag satt där i bilen på vägen hem med en glad pöjk så tänkte jag att
de är sånna här saker han och jag ska göra.. han måste komma ut lite på vanliga saker..
Han va så glad lilla gubben..
På lördagsmorgonen fick jag uppleva något jag aldrig trodde jag skulle få uppleva..
jag vaknade av att sonen satt på min sängkant :-)
han hade vaknat och klivit ur sängen, tagit sin rollater och stolt promenerat in i sorummet
Han har ju kunnat gå innan med rollatern men han har inte kännt sig säker så han har inte gjort de själv..
Men i lördags!!
jissa om tårarna brännde...

Annars är denna helgen tuff. man minns och saknar sina nära om inte är nära utan som flyttat till evigheten..
de e så orättvist..
krampen i magen tar verkligen tag i mig.. luften är svår att andas..man e maktlös...



en blåsig måndag blev starten på vecka 45..
sonen är i skolan och jag är sådär måndagsseg o trött..
finns så många jag borde men orkar inte ta tag i de..
Så jag tar några timmar och bara är..
kl 1315 ska jag möta sonen på HAB han ska gåträna
middagsfix efter de..
sen är de kväller ingen..


nu ska jag sega mig!!
ha de bra där ute..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0