kryckor o E-motionhjul

Idag va jag inte pigg när alarmet tjöt.. Sällan jag är de någon morgon men idag va de exra jobbigt. Antagligen för att jag sov uruselt i natt o tyå städade toan kl 0100..
Ja vad gör man när man verkligen inte kan sova?? Kan ju inte väcka hela familjen för att jag e pratsugen inte..
jaja de blir en kväll tidigt i bingen..

Idag va de träning på HAB på schemat för sonen och mig :-)
Han va ju  i Lund för ett tag sedan o då tränade han med att gå med en kryckkäpp och barr
han ville gärna fortsätta med detta så när vi skevs ut där i från blev de HAB som tog över denna träning.
Förra veckan va han trött och hans kryckor hade inte kommit så de gick lite seg
Idag va han lite piggare trotts en halv timmes väntan på taxi *samres*
och när vi kom in hade hans kryckor kommit!!
Jisses vad glad han blev och spatserade stolt omkring inne på HAB
under tiden pratde jag med Lotta arbetsteraput om ett stöd som vi ska ha i badrummet. Ett väggfast stöd som ska hjäla oss vid dusch o så.. Och de va länge sedan vi pratade om detta o detta blev beställt..
typ i våras.. och de har inte kommit När jag frågade lotta om de tog mycket längre tid sa hon att de e levererat ioch betalt för uppmontering..
Dock ej hos oss.. hmm undra vem den glade är som fått detta?? och när lucas får sitt..

sen pratade vi om E-MOTIONHJULEN Lucas har sånna men efter stolsbyte passar dom inte

Och när man då byter måste de finnas grund för att få nya.. regler

jag har funderat på när lucas ska använda dessa och kom bara på att de e bra om vi är någonstans där han ijnte kan köra med son elis men behöver vara självständig. De va ett "bara" bra nog....:-)

sedan vi kom hem har sonen knatat runder med sina kryckor och är så glad

 

jissa om hans mamma med är de??


Kommentarer
Postat av: madde

Du får höra av dig till mig när du är pratsugen, när som på dygnet <3

2009-11-12 @ 23:07:57
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0