satan vad denna veckan gick snabbt då

jisses då va de fredag igen
fattar inte detta var denna veckan tog vägen. Visserligen har jag verkligen mått skit denna veckan

i allfall är de fredag idag o allt vad de nu innebär..
fredagsmys och handla.,
usch orkar inte tänka på de just nu tar de om några timmar tror jag..

dagen började så där bra med en sur taxichaffis som ringde på dörren 10 minuter innan den skulle komma
va skit sur för att sonen inte va klar
o när jag svarade att taxin inte skulle komma förrän 10 i så svarade han bara att han hade hämttid 20 i
och hur ska jag veta detta då?????
jag ska ta en allvarligt snack med samres för de tror minsannn att de kan göra som de vill...

sonen kom till skolan men de känns inte bra när man ser blicken på honom när de är sura miner runt om honom..

ja samres..

på söndag är de första advent..
om någon nu missat de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0