Söndag

Då va de söndag och snart därmed denna helgen slut..
Fattar inte var tiden tagit vägen
Känns som jag fortfarande går o väntar på att de ska bli en värmebölja men jag får nog ta
och intala mig själv på allvar att de kommer ingen värme på mycket länge..

I fredaga tillbringade jag hela dagen i stan..
igen som jag kände för så super mycket men efter som jag först va med lilla dottern hos tandläkaren
och sen skulle möta mellan dottern  va de inte så mycket lönt att vända hem..
jag mingla lite runder och vet inte vad jag tittade på.. helt hysteriskt är de i affärerna redan och de slits o sakerna som de vore slagsmål om de..
jag va en sväng på EKO o Rusta med
hittade lite nya adventsstjärnor
och en rosa tomteluva..
mellan dottern skulle på barndop idag så de va kläningshopping med henne
Hon hittade en jätte fin som verkligen passa hennes stil
tror hon blev nöjd..

igår va de dax att dörja sätta upp advenststuffen.. nästa helg är sonen hemma och de är lite svårare att fixa sånt när han e hemma..
så de blev lite sånt fix i går

hemmet här invaderades sen på kvällen med katter rosa mus o en svart mus..
mellen tjejen hade en tjejkväll och de hade maskarad som tema.. super trevliga tjejer va de

och idag är de en söndag som alla andra söndagar och de är inte mycket att göra åt de..



ifredags när jag va på stan så uppmärksammades att Barnkonvetionen fyllade 20 år..
lyssnade lite på de..
de finaste va vid 16 tiden så Emil sigfridsson sjöng tänd ett ljus och halva lilla torg fylldes med lyssandes maskaller..
jätte mysigt och de går inte att inte tänka på de barn som inte ha de så bra..
eller de föräldrar som inte får träffa sina föräldrar av en eller annan anledning..
livet är tufft och de är inte alltid rättvist

men de är den verklighet vi lever i de är aldrig rättvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0