en tankens dag

Usch idag har de eller är de en sån tanke dag..
Är ju nere i Lund med Lucas. De e tufft samtidigt som de förhoppningsvis
ska genom mycket.
I går så kom bara tanken på att Tänk om han inte kommer komma längre i sin träning
att detta är hans THIS IS IT
Där han kommit dit hän att framåt går de inte mera Jag kan bara finslipa de jag redna kan..
De är ju så att de är tuffare att lära sig att gå och få musklerna att orka när man är snart 9 år. de finns ju en anledning till varför vi lär oss gå när vi är runt 1.
Vad händer med Lucas när de inte går mer framåt?
Kommer han ge upp???
Hur mycket ska man pressa honom?
Till vilket syft??
och sen en skola som fattar NADA på detta!!
Jag blir så tåröga när jag sitter och tittar igenom protokollen från skolstarten
de står samma saker på dom som nu! VAD ÄR PROBLEMET SKOLAN??
De kan inte ta till sig saker, de har fått handleding av alla runt lucas men de funkar inte i alla fall..
De har helt enklet inte alla dubbarna i vinterdäcken..
jag blir så trött
jag orkar inte med detta
samtidigtvet jag att jag måste
Min sons rätigheter är viktigare än något annat Men jag blir så trött på människor som inte kan ta till sig saker eller lyssna..

Hur blir de för sonen i skolan om de faktum att hans gång inte blir bättre.. kommer de låta honom sitta där utan stimulans?
NEJ I HELVETE HELLER OM DE KOMMER TILL MIN VETSKAP!!
Men innan de gör de kan de hänt en och annan sak i skolan I KNOWE
varför väljer man ett yrke där man inte vill utveckla sig??
den fråga ska jag ställa skolan..
skulle kunna utveckla detta men jag vill inte hänga ut någon här..

mina egna tankar och funderingar ska jag bråttas med själv i kväll...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0