I Lund Igen

Ja då va vi i Lund Igen..
Sista veckan för denna omgången..
Vi va hemma Torsdag fredag lördag söndag..
Tordagen fixade jag min frilla...
och sen va de möte med lilla S skola Trist och jag kom på ytterligare en gång just varför kryss är just kryss..
jag verkligen fattar inte mig på den personen...

jaja
fredag va de rollstolsbyte för sonen.. jätte snygg stol fick han.. och efter de skulle vi ta influensavac.
Vi hade pappat honom och förklarat vikten i detta.. vi skulle fika med tårta efter åt..
Laddad till tänderna stegade vi in i vac.lokalerna. Men VA FAN
vac. hade tagit slut :-0 Hur är detta möjligt!! Man kan ju inte kalla personer och sedan inte ha vac till de..
så lite långa i synen fick vi åka därifrån..
Men har man lovat tårta så har man...så de blev de  allafall..:-)

resen av helgen har flyttit på och som sagt nu är vi i lund igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0