inget,,

då har jag och sonen varit på barnallergimot
och de visde sig att han inte har någon allergi *jippi*
Vilket kan vara skönt då vi har både Hund, katt o Kanin hemma...
han va så duktig och ssk man för den delen..
de låter ju lite "hemskt" med pricktest
men hon va så lugn o förklarade o direkt när hon såg att
Lucas blev orolig satta hon Emla på armen.. När den
hade effekt gick de hur bra som att "pricka" honom..

Men hans lunger är ju sådär
De är svårbedömt med honom då man inte
vet om han har lägre kapacitet eller han inte har orken..
Men han fick en Vortex
Dumt nog hade de missat å remissen att vi skulle träffa läkaren idag
så de blev att hon ssk skulle fixa de med läkaren i morgon
De är så skönt  med att ha bra personal runt sonen när de är mycket..
ssk som vi träffade idag skulle fixa med medicin och med Vortexen och en
läkartid när vi kommer från Lund..

De va skönt att veta att sonen inte hade någon allergi i alla fall..


vi träffade även en liten för oss kändis
Sköterskan som va lucas BAS Sköterska
när han va nyskadad..
Hon är verkligen rätt person på rätt plats
de va hon som "tog" hand om mig när lucas kom till Akuten och
de är en del i bearbetningen att träffa de som va där o just prata om de
som hända
jag har lärt mig mycket men de sa hon med att hon lärt sig av oss..

så är de..

taxi hem utan ac är inte kul när man är trött o hungrig...



Kom hem o maten är fixad
de tackar man för

sen kom lilla sophie hem..
o hon hade köpt present till mammsen..
hon hade köpte fyra ljusstakar som är som pysselbitar som
man kan liksom pyssla lite med
Gud vad glad jag blev,,
jag har verkligen världen finaste barn :-)

Nu ska jag lägga sonen o sen mig själv..

imorgon OTAB o sen kommer jag va tom i skalet..



pössa
BTW


FÖR VI HÅLLER PÅ AIK!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0