påsklov

Denna veckan har barnen påsklov..
dagen började sådär.. jag har så ont i halsen de liksom river
eller skär eller hur man ska säga
O jag känner muskler eller leder eller va de nu är som jag inte trodde
jag hade..
Men men
plikten kallar så de va bara att masa sig upp när sonen larmade o behövde på toa
de e klart att man hjälper honom
men de e tufft när man inte mår bra..
Han är duktig i tar verkligen i i hjälper så mycket han bara kan o ännu mera när
han vet att man inte mår bra..
vi steg upp o jag fixade frukost till honom..
sen mös vi i soffan en stund och sen tog vi oss ut i solen
vi satte oss på altanen o njöt av underbara solen..
men den knassolen bara försvann..
bara drog
o trist va de..
kl 12 va de dax för clifftid för sonen o de har han än..
de har spelat bany o de har tränat
nu äter de o snart ska man köra Hannah till Wass hon ska peirca (?) sig


de är dagen idag..



Kommentarer
Postat av: madde

Hoppas ni får assistans snarast fort!! Lucas får ju säkert skuldkänslor när han behöver hjälpen av den som är sjuk med ju =( STOR KRAM TILL ER

2010-04-06 @ 18:18:03
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0