Vilken vecka

Måndag: De va fortfarande röd dag och påsk..
min hals började göra ont o lucas va halvkass så de blev en
softar dag..
Tisdag: Lucas hade Clifftimmar och jag följa med Hannah så
hon fick göra hål i navelen.. de blev fin toch hon blev glad.
Min hals svied fortfarande
onsdag lucas hade clifftid o jag hade möte på Hab
Vi gick igenom ALLA lucas hjälpmedel och de är en del
ju..
Lucas va o klippte sig och jag färgade mina fransar o fick ögonbrynen plockade
de gillade jag..
onsdag va oxå alla barnen hemma o jag fick min Iphone
efter denna dagen blev allt mycket rörigare i telefonvärlden
tordag: "pingu" byttade hem.. hoppas att både den o dem kommer trivas med den
Lucas va hos sin pappa en sväng
Sen åkte jag Emma Kristofer till stan för Emma skulle till tandläkaren
Jag mådde inte så bra på eftermiddagen o tror jag nös 71639417439 gånger
Fredag:  borde storhandlat men min kropp orkade inte
feber o jobbigt... fick ringa hem sophie då jag verkligen inte kände för att
vara själv med lucas..
Lördag: mådde skit o sov bort halva dagen
Söndag: lite bätter o har varit ute lite idag..


ja detta va lite om hur påsklovet 2010 varit i Neverland..

En härlig sak jag ska med berätta:
O tordagsn när jag o sonen skulle sätta oss i bilen
för att bege oss in till stan så sa han
att han ville prova att sätta sig själv i bilen..
han satt då i den vanliga rullisen..
ok tänkte jag de e klart att han får prova
o gissa
han fixade de... de tog lite tid men
de gör ingen då de viktiga är att han får göra de själv..
jag blev så glad och han med..

sen fick han börja med en medicin
som ska hjälpa honom att vara mindre spänd i sina muskler..
han ska ha den till kvällen då denna medicin ska göra så han somnar lättare
denna diskution har jag o läkaren haft ett tag
jag tycker inte att han ska ha så mycket medivin då man tänker att han
inte är så gamal men
när fördelarna är mer så är jag villig att prova
Första natten somnade han jätte bra
han låg till och med raklång vilket han inte gjort utan
varit som en liten boll
de funkar himla bra med denna medicin
lucas mindre spänd och han upplever de själv med
så himla tur att man har en envis läkare..






Kommentarer
Postat av: madde

Händelserikt påsklov med andra ord! =) bra med medicinen. Pingu trivs bra här ;)

2010-04-11 @ 19:28:00
URL: http://beppii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0