De här hände i helgen..

Då har ytterligare en helgh passerat..Den sista i Augusti desutom..
Lördagen tog jag minsann sonen med mig till stan o  jag shoppade lite
till mig själv.. Sonen va duktig o fick en leksak som han kikat ut..
tycker de är så dåligt med BR här i kristianstad
de har ingen hiss
Hur kan man få ha de så?


på kvällen åkte jag o mannen på festival i knislinge. Sonen Hannah o Clifff åkte till Bromölla o Bio
 De såg Toy story 3 i 3D o Lucas va hur nöjd som

jag o maken hade en trevlig kväll på förfesten o sen begav vi oss till
rocken o kollade först Nisse Hellberg o sen va de dax för TREAT att inta scenen o
lagom med de kom ösregnet
skit vad jag frös o trodde för en stund att min sista stund va kommen
de kändes som en evighet tills de att de band jag längtat efter skulle gå på
I hopp om att försöka få taxin en timme tidigare hem rann väck i kapp med regnet
o lagom till HOFFMASTRO spelade slutade de regna
o jag blev inte besviken
vilket ös alltså
WAW o de va värt att frysa o vänta på

väl hemma va de så underbart att krypa ner i sängen


söndagen blev de softa o mys med sonen
till middag gjorde jag file o potatis sås o sallad MUMS

Men idag känner jag av att jag frös så i lördagsnatt
jag känner mig sträv i halsen i allmänt hängig.


har nyss sovit en stund o soffan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0