svamel

dagen börjar lida mot sitt slut...
idag har de misann susat höst i träden o de gillas inte.. jag skulle
önska lite mera sommar..

Aima har kommit hem idag.. hon har varit hos en kompis till Hannah och de
hade funkat super bra.. Men nu är hon hemma o ligger här brevid mig o soffan..

kl är bara halv tio o ute är de mörkt.. hhuuwwaa...


I morgon kommer en kille från de ass bolag jag ska ha till sonen.. känns lite spännande
o nervöst
Men de kommer bli bra.. de måste jag tro o hoppas på ..
har funderat lite på schema o hur vi vill använda timmarna
De är inte helt enklet då man ska tänka på att man är flera i familjen ocg de ska passa in i vårt
liv liksom

Lucas ska ju börja en annan skola på tordag med..
de är mycket nytt i hans tillvaro nu..
och jag tror att de kommer att bli så bra
I går när vi träffade HabLottan så sa hon att lucas va så mycket gladare
än när hon träffade honom sist
och nu när jag tänker efter så är de nog så..

nu tror jag att jag har en man som vill ha datan.. de kommer
liksom sneda blickar från andra sidan soffan.,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0