om jag kunde så skulle jag..

tänk om livet vore precis så enklet som man tänker
om allt bara va så enkelt och utan komplikationer
om man slapp alla "biverklingar" på allt som händer o sker..
om varför hur o när..

jag tänker inte gå in på närmare vad detta är
jag kan bara berätta att jag tänker inte blotta mig mera i denna blogg..
inte lämna ut mitt innersta och inte delge mina funderingar..
de som umgås med mig vet

jag pallar inte mera o jag får vara en mes en fegis o Du kan tro du har besegrat mig
men i mina ögon är du en förlorare som inte har de i livet som jag har
jag må ha motgångar jag må ha de tufft
jag har dock en sak o de står jag för
jag lever mitt riktigta liv
utan en fasad
jag får stå för mina fel
jag tar ansvar över mina handlingar
jag har gjort fel jag inte kan rätta jag kan erkänna de o
får leva med dig MEN jag fortsätter inte leva i lögnen
många felaktiga val har jag med med mig.dock vore jag inte
den jag är idag utan dem
Därmed inte sagt att jag är stolt över de..

så..

over and out från den du trampade för sista gången..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0