två klänningar kallt

hy fy o brr..
idag har de och är hur kallt som sjutton.. två klänningar kallt minst..
jag trottsade kylan o begav mig till stan.. men de va För kallt så jag begav mig hem
stekte köttbullar o gjorde lite vit chokladtryfel Den jag gjorde i fredags har någon
*läs jag* käkar upp..
de är väl nackdelen med att man själv vet om sina egna gömmer:-)
I alla fall har jag lärt mig att nästa år ska jag göra de på lillejulafton typ..

Granfan.. är uppe nu... den står ute o parasolfoten
jag har tänkt o tänkt på denna gran o har ena studen har jag bestämt mig för att ha den
inne
Men sen har jag ändrat mig o viljat haft den ute..
så idag blev de ute... i parasolfoten
men som sagt innan de är väldigt kallt, även för granar den fanen har liksom inte vecklas upp sig än..
den har inte fattat att vi tog bort de dära natet så de står så där står den med grenarna rakt upp

´men jag har en tro på att den bli en fin gran som vi ska dansan runt på julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0