En tung dag

Mina flickors farmor har lämnade detta land o flyttat till änglalandet..Himeln har fått en ängel till..
Gullbritt blev 63 år..
Med tårar i ögonen skriver jag idag..
De va i morse 0720 som jag fick samtalet och den
tunga uppgiften att gå upp till mina flickor o berätta för de att deras farmor nu flyttat till änglalandet
Hela förmidaggen har vi gråtit skrattat minns och gråtit..
Hon är oínte min svärmor längre då jag o deras pappa sepererade för många år sedan
men hon är o va ändå mina flickors farmor
o jag önskar inte livet av någon..
Att se sina barn så ledsna och förtvivlade är tungt..
jag kan inte ge deras farmor tillbax
jag kan finnas här Torka deras tårar
trösta krama o stötta de genom detta
och de e klart att jag gör..
de kommer blir en tuff tid
de är mycket de ska gå igenom
de är mycket som rivs upp...

de som fanns i går är borta idag..
en ny fas börjar



R.I P Gullan..
jag lovar att jag ska göra vad jag kan för att
ditt minne ska ljust bevaras..

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Stackars flickorna. Du får ge dom en stor kram från mig.

2010-02-09 @ 14:30:38
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Gunilla

tack de ska jag göra..

de e jobbigt att se de så ledsen..

kram på dig

2010-02-09 @ 15:02:43
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Gunilla

tack de ska jag göra..

de e jobbigt att se de så ledsen..

kram på dig

2010-02-09 @ 15:02:44
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0