Idag har jag minsann varit flitit

ja när ingen annan skryter om mig får jag göra de själv..
Jag har varit så duktig idag..
jag har
* dammat
* strykt
*tvättat
* damsugit
*storstädat sonen rum
*torkar golv (köket knäskurades)
*putsat tre fönster
* åkt pulka med sonen Liam Linn o Néma
*lagat middag
*plockat disk
*duskat mig själv
*duschat sonen
*renbäddat sonen säng
* ringt alla samtal
* div andra bestyr

och nu är jag TRÖTT!!!

nackdelen med djur är att de HÅRAR Just nu fäller alla tre djuren
MEGA MYCKET..


När sonen kom hem så kom ju hablena med
hon o lucas skulle ha lite samtal
han  va så jätte duktig ja Lena med :-)
sen när de va klara o vi varit ute så
åkte han in på sitt rum igen
han fixade o grejade
sen kallade han på mig
då hade han lagt på en "duk" på sitt nattduktbord
de va så fint o han va så glad
de jag inte sa va att duken han hittat va en
kökshanduk..*gullebulle*
nu va den en enfärgad svart kökshanduk så de va ju inte
så lätt att se..
men fint blev de..


har lyckas att få två fete finnar på vardera sida i pannan ser ut som horn..
De e kanske de.. elaktheten som växer ut :-)


Nästa vecka är de sportlov.. planeringen va att sonen skulle
följa med Emmis till hennes killes farfar i Norrköping men
efter som deras farmor nu gick bort så blir de ju inte
och jag förstår dem..
Så nu har jag planerat lite som ska hända
Vi ska på Bio o sen en dag på badet
IKEA är med en tanke (kankse mest min vilja) o givetvis vara ute i snön





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0