rensar skallen

 

Måste bara skriva av mig lite.. typ tömma skallen

har så mycket jag går runt o bär på i huvudet som jag måste få ur...

 

Lucas:

Min goa lilla kille som är helt underbar i sin kamp. Som verkligen, varje dag kämpar med

allt.  Jag har nu etttag funderat på att ansöka om per.ass till honom.

O jag har kommit fram till att jag ska göra de. För både hans skull och min..

Jag vet att hans hjälpbehov kommer att öka destu äldre han blir Jag ser ju oxå hur glad han är när

han har sina "clifftimmar" så de e klart att han ska känna den glädjen mera

 

Familjen:

givetvis räknas lucas in i familjen men de övriga menar jag nu då..

jag försöker hinna med att ta vara på de var för sig E o H har kille och av förståliga själv umgås de

heller med dom än mossiga mamma.

KLart att man har svårt med detta med att de är så stora nu..

lilla S är de mer beskymmer med.. hon är tonåring och med allt vad de innebär..

trotts som att inte komma i tid inte göra de man ber henne om utan att dra ut på de i de längsta

och ovan på de detta nosiga sätt hon har..

ja de tillhör tonåren men skit vad jobbit de är

 

myndigheter:

de skulle jag kunna änga en hel blogg åt men jag väljar att bara skriva några rader om de här..

fär de gör mi g till en komplettidoit,, man blir kopplad runt hit och dit om man

har turen att komma fram vill säga

De har ingen aningn om någpt o allt måste de kollas upp och återkomma med.

Finns de ingen som jaoobar så att man kan få ett svar direkt??

blanketter ska fyllas i på intrenet för att några dagar senare få tillbax den för att de inte

är någon undeskrift Men HALLÅ

man ska vanda ut och in  på sig själv o hela en liv..

för att veta att de ändå vet allt om en o lite till..

 

som de inte räcker så vräker de ner mera snö

just nu

åh jag som skulle dansa...

 

 

vam fan har sagt att de är lätt att leva??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0