Dag 2

Andra dagen på de 2010de åer mitt snart **pii* de år
tiden springer iväg och jag  vet inte om jag hinner med att
räkna dagarna :-)

idag har jag kännt mig lite piggare i alla fall *tack*
Har varit uppe o gjort köttbullar
hade köttfärs som jag va tvungen att göra vid..
Annars är de en vanlig lördags kväll utan större äventyr
ganska skönt de med


på måndag är de RTG får se vad den visar
och sen är de ledigt på onsdag igen
den 10de är de julgransplundring
och sen är de vardag ineg med skolstart och allt.






När man känner sig lite såhär nera kan man ju alltid ligga o mysa till Lundells fina låtar
jag bara älskar hans röst
den är så där mysigt manlig och sexig..




och de är inget fel på texterna heller..

me like a lot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0