den 28 dagen 2010

Va la ett tag sedan jag skrev av mig lite här
De va en tuff helg..på olika vis.
Mamma o min bror skule fyllat år i lördags, Jag hoppas dom hade ett dunderkalsas där borta
i änglalandet
Men här va de tomt tungt o litersvis med tårar..
Samma dag så hade min älsta dotter o hennes killes mamma ordnat en överraskningefest för hennes
kille som verkligen blev överraskad. de va kul att se hans min när han insåg att de va fest på G
Es pappa va ju oxå där och efter allt som varit mellan oss valde jag cola till maten i stället för vin
och de va ett klokt beslut då jag vet att jag har svårt att vara tyst med vin i blodet
och hade då sabbat Ks fest
så kl 0030 va vi hemma igen..
S hade varit hemma själv och de hade hon inte skött så bra :-(
så lite arg fick man bli där på natten

söndagen då gick i slapphetens tecken men filmmys o hämtemat..

denna veckade startade med städ och de vanliga som måndagar innebär...
o sen har de liksom tuffat på..
i går stod de HABbad och dans på schemat men de ändrades till snöoväder så de va bara att se
lycklig ut o skotta snö
och dagen i dag började där den slutade i går man att skotta snö

Nu kan sonen komma in när han kommer hem i alla fall för de va en aning mycket snö i morse när han skulle till taxin
vi fick liksom putta honom o tacka gud för att de finns snälla starka taxichafförer :-)

nu kommer snart HabLena som lucas i bland kallar babbellena:-) de är ju så att när man träffar de från HAB så
har jag alltid 5 miljoner saker att ta upp och mycket kring hjälpmedel o så..
nu ska ju lucas ha Botox den 10 Feb så de e mycket kring de Han ska även till Lund en sväng nu i vår..

idag när sonen har sitt stående ska vi minsann baka något gott
bara för att de är Tordag..

o jo de är ju min morbrors födelsedag Hurra hurra för honom..




Denna Tjejen här Min Emma fyllade 19 år i går..
kan inte fatta att de är 19 år sedan jag blev mamma
lilla gmman är minsann stora ladyn..

*bilden är dock 4 år gamal*

grattis socker söta Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0