fredag den 15 de

då va de fredga och där med helg
Skit alltså vad tiden går fort jag hinner inte med snart
Idag började dagen med att köra lilla S till tandläkaren som då ska ha tandställning Igen
Den förra fick de ta ut på grund av misstänkt nickelallergi
så nu fick hon vänta ett år för att de passade på att byta tandreglerar med. Och de är inte vårt fel utan de som klantat sig
Jaja i alla fall är de på G nu och va va där i morse då
och den tandläakaren va allt lite förvirrad eller något för först så sprang han runt o letade modeller..
S Tandmodeller
Men tänkte jag titta henne i munnen i ställler tändernan sitter ju där
Han letade e stund för att inse Men de ligger ju där framför honom..
sen pratar ju dom sitt egna språk om 5:6 o band Båge o allt va de nu sa
Så på sportlovet ska hon gå sin tandställing
när hon skulle lägga sig i stolen för undersökning så fumlade med pedalerna så stolen gick upp och ner hit och dit
och jag kunde inte annat än att fnissa till
Som tur va så va tandläakaren ingen surgubbe utan fnissade han med..

Efter de körde jag bort för lite inhadlingsärende på Willys
Skit vad de är trist att handla mat
men ett int måste minsann

så hem med varorna och sen
en tur med hunden för att träffa Madde Mah tilad  o Teddy i tivoliparken 
Jätte trevligt o Nema som är en liten mes upptäckte jag idag sover
nu som en stock
de tar på krafterna o busa Gamla gumma:-)

sen hem och nu förberada för fredagsmys
till middag idag blir de hemma gjorda burgare ala Nillan
med pommes o hemma gjord dressing *smurrigt*

sen blir de Lets dance..

Nu
spisen


tack madde för en trevlig eftermiddag
de är skönt att prata med en som vet vad de liksom handlar om
och inte är rädd att säga vad man tycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0