Godmorning

tittar ut och ser MERA SNÖ
nu vill jag verkligen inte ha mer sån skit..
vill ju ha vår sommar varmt o pool på tomten INTE snö..

ja de hjälper vl inte hur mycket jag gnäller snön försvinner inte för de.. De är bara att gilla läget

Planeringen inför lördagens julgransplundring känns bra... Miiss o hennes man kommer ju och de känns som de va evigheter sen vi fick lösa livets problem i dunklet av päronvodkans biverkningar..
vi brukar kunna tragga ihjäl en natt så där och de har inte blivit av så mycket den sista tiden
Men de tar vi minsann ingen på lördag... först ska va dansa barren av granen vilket bli de lättaste då barren på den granen trillar bara jag tittar på den..
efter de blir de GOD mat.. potatsigratäng o kykligfile..sallad o något gott att dricka till..
och till efterrätt blir de.........De vet jag inte Miis som nu håller diet tycker då att efterrätt är onödigt medan jag som
oxå borde hålla diet tycker de är väldigt nödvändigt..
ja vi får se... kanske blir de så att jag kränger en sockerbomb utan dess like medasn Miiis knapprar på en morot :-)


Idag har min son åkt med mellantösen för att se BIO
De som va jobbigt idetta va att han möter de inne i stan
på så vi åker han taxi själv
de gillas inte av hans mamma
men vad göra..
jag vet att han fixar de och de
möter ju honom där
men ändå.. mammas lilla gosse


nu sitter jag och funderar på om jag ska städa bort julen Inte granen då
eller om jag ska vänta tills helgen...


vilka problem...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men då får vi ju boka in en dag så kan du få fotomodella lite =) Hur ser det ut på ditt schema?

2010-01-09 @ 01:47:04
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0