julgransplundrig

Gud vilken trevlig helg de blev.. som alltid med Miis o & ..*Hannah cliff ronny dogge Emma kristoffer*
hon och jag har aldrig trisst de är säkert de..
vi började kvällen med go mat Kyklingfile o potatisgratäng *behöver jag säga mera* med go dricka
till..
Emma kom hem mitt i maten och berättade att hon hade förlovat sig *grattis*
Gud vad jag på stutts kände mig gamal.. Men men

efetr mat va de ju dax för kvällens höjdpunkt..
Julgransplunding
och om man då har en vuxen julgransplundint vad tror ni då hänger i granen *sprit*
Vuxna människor dansade små grodorna karusellen o smasade runt din lilla 120 cm höga granen och som
avslutning åkte den bosktavligen ut på backen
VI ÄR FÖR HÄÄÄRLIGA

Ronnys skräck om att någon sätt oss är nog ganska så stor
men vad gör de om 100 år


bildbevis finns med de som händer i A-torp stannar där :-)

vi hade en trevklig kväll mycket skratt och mycket sjungande
detta kommer vi givetvis göra om nästa år

och temafester kommer vi ha flera som tex påksfest
och till midsommar hyllar vi *snoppen* med dans runt den midsommarstången alltså .. och vem vet i stället för blommor hänger
de kanske konjak

söndagen va slöedag
och idag har de tumlat på som vanligt
de är ju back till vardagen idag och jag tycker att de varit göttans
sonen har varit i skolan och sen ClIfftid
nu sover han gott för han va minsann trött

blev lite irri på skolan idag
Han kom hem med en lapp om att de ska åka pulka på Ondag
och de kan ju vara ok
Om man nu inte som han sitter i stol vist han kan åka pulka
grejen är bara den att han har svårt med balansen och därmed ogillar åka ner för backar
och jag kan inte tänka mig att de kommer dra honom på plant hela eftermiddagen
jag vet hur de kommer att sluta
han kommer få sitta i sin elis och titta på de andra
så va de förra gången de åkte
jag missunnar inte de att åka pula Men efter som snön nu legat i snart 1 månad tror jag att alla barnen
åkt nu under de 3 veckor långa lovet
jag är vist för att de ska hända lite annat i skolan Men  de måste vara anpassat efter alla

ja vi fdår se hur de går.. kommer tillbax med en raport



Jag har ett problem Eller inte jag Hunden
den är grym fotsvett eller vad de nu heter på en hund..
de luktar så illa och jag vet inte vad jag ska göra åt de..
får ta henne till djurdoktern om de inte går om för Gud vad de sinker..



Kommentarer
Postat av: Gunilla

ja du är för härlig!

2010-01-12 @ 18:41:05
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0