gör ett försök till

Efter ett par veckors övervägande men mig själv
så har Me Myself And I kommit fram till att blogga här
en stund till..
Ev kommer jag lösenordskydda de men har inte riktigt bestämt vilket
Så här kommer en uppdatering av vad som hänt i livet i Neverland..

sonens skolbyte går framåt De värkar vara en jätte bra skola men mycket bra
personal
Ass till lucas här i hemmet är ansökt om o jag ska på möte på onsdag om de
Fick ADLbedömning i lådan nu innan helgen och de är ju inte kul att läsa om de sonen INTE
kan men de är ju så de är.. Thats it typ..

I helgen har jag softat som attans i Åhus Lite sol på den frysskadade kroppen
fick jag så livet kändes med ens mycket lättare
visseligen lite missöde eller missbedömningar hade helgen att erbjuda men
men INGA personer kom till skada o de är ju huvudsaken

Sonens nya toastol har med instalerats så nu när han går på toa fixar toastolen själva torkningen
Finneser de finns va??

Men nu är jag trött

natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0